Technická podpora

Ako postupovať

pri internetovom výpadku

  1. Reštartujte prijímacie zariadenie (anténu). Na 1 minútu vypojiť z elektrickej siete. 
  2. Skontrolujte si, či máte všetky káble od internetového zariadenia zapojené správne
  3. Reštartujte si svoj počítač
  4. Ak to nepomôže, nahláste internetový výpadok na našom čísle pre hlásenie internetových porúch.

Vaše nahlásené internetové výpadky, problémy a poruchy sa snažíme riešiť štandardne do troch pracovných dní, pokiaľ nemáte zvolený iný spôsob výjazdu.

Balíčky servisných výjazdov si môžete pozrieť v časti INTERNET po kliknutí na Servisné poplatky.

Oznam EU parlamentu:

Poskytovateľ je povinný poskytovať službu v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2015/2120 z 25. novembra 2015, ktorým sa ustanovujú opatrenia týkajúce sa prístupu k otvorenému internetu (ďalej len „Nariadenie“) s cieľom zabezpečiť Účastníkovi prístup k otvorenému internetu.

Nahlasovanie porúch

overovací kód